Türk Telekom Rekor Abone Artışı

Türk Telekom, bireysel ve kurumsal kullanıcılarına yenilikçi hizmetler sunmayı sürdürüyor. 2025 yılı ikinci çeyrek verilerine göre mobilde son on iki ayda 2,5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile yeni bir zirveyi gören Türk Telekom, mobil abone sayısını 28,5 milyona yükseltti.

Türk Telekom yılın ilk yarısında toplam abone sayısını 54,2 milyona yükseltti. Mobil alandaki büyüme ivmesini sürdüren Türk Telekom, son on iki ayda 2,5 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile yeni bir tarihi rekor seviyesine ulaşırken, mobil abone sayısını 28,5 milyona yükseltti.

“Her kararımızın merkezine müşterimizi koyuyoruz”

Mobil, fiber ve diğer tüm hizmetlerinde en temel önceliklerinin müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak, Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonumuzu 2025’in ikinci çeyreğinde elde ettiğimiz güçlü finansal ve operasyonel sonuçlarla somutlaştırarak, sektördeki öncü rolümüzü pekiştirdik. Mobilde 678 bin net abone kazanımıyla 2022 yılı üçüncü çeyreğinden bu yana en yüksek çeyreklik performansı yakaladık ve mobil abone sayımızı 28,5 milyona yükselttik. Faturalı segment 810 bin net abone kazanımıyla tarihinin en yüksek çeyreklik net kazanımını kaydetti. Son on iki ayda 2,5 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile yeni bir rekora daha imza attık. Güçlü altyapımız ve yüzde 55’ini fiberle bağladığımız LTE mobil baz istasyonlarımız ile kullanıcılarımıza zengin bir dijital deneyim sunuyoruz. Elde ettiğimiz bu tarihi sonuçlar, son birkaç yıldır sabırla ve kararlılıkla ilmek ilmek işlediğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut meyveleridir. Rakamların ötesinde, bu başarı bize müşterilerimizin markamıza duyduğu güveni ve uzun soluklu bir yol arkadaşı olarak bizi tercih ettiklerini gösteriyor. Özellikle faturalı segmentteki rekor büyüme, sadece bir çeyrek başarısı değil, doğru stratejik yaklaşımın sürdürülebilir bir değere dönüştüğünün en net kanıtıdır. Müşterilerimizi dinlemeye, onların hayatına değer katan teknolojiler geliştirmeye ve bu güvene layık olmaya devam edeceğiz” dedi. – İSTANBUL

Related Posts

Kumköy Sahili Çöplüğe Döndü

Aksu’daki caretta yuvalama alanı çöplerle doldu. Plajda yasaklara rağmen mangal ve çadır kuruldu.

Antalya Havalimanı’nda uçak ve yolcu trafiği rekoru

Antalya Havalimanında, 16 Ağustos Cumartesi günü uçak ve yolcu trafiğinde tüm zamanların en yüksek sayısına ulaşıldı. Cumartesi günü Antalya Havalimanı’nda 203 bin 2 yolcu (207 bin 661 dış hat, 22 bin 341 iç hat) yolcu ağırlanırken, 1234 uçak …

Yumurta fiyatlarında zam yolda

Yumurta Üreticileri Merkez Birliği (YUM-BİR) Başkanı İbrahim Afyon, üretim maliyetlerindeki artış nedeniyle yumurta fiyatlarında yakın zamanda yaklaşık %10’luk bir artış beklediklerini açıkladı. Afyon, marketlerin fiyatları makul seviyelerde tutmasının tüketici açısından önemli olduğunu vurguladı.

Akaryakıtta tabela değişti mi?

Küresel gerilimlerden etkilenen Brent petroldeki değişim ve döviz kurundaki oynaklık akaryakıt fiyatlarını etkiliyor. Akaryakıtta tabela en son iki hafta önce değişti. Yeni fiyatlar pompaya yansıdı. İşte 18 Ağustos 2025 Pazartesi gününe ait akaryakıt …

İskenderun’daki Mobilya Atölyesinde Yangın Çıktı

Hatay’ın İskenderun ilçesinde mobilya atölyesinde çıkan yangın itfaiye tarafından kontrol altına alındı.

Konkordato başvurularında yeni dönem

Adalet Bakanlığı tarafından Resmi Gazete’de yayımlanan tebliğ ile konkordato gider avansı tarifesinde değişiklikler yapıldı. Buna göre, gider avansı; tebligat ve posta ücretleri, bilirkişi ve konkordato komiseri ücretleri, ilan giderleri, iflas …