‘Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası’ belli oldu…

Toyota, Otomotiv Sektöründe Öne Çıkıyor: Marka Değeri Yüzde 23 Arttı

Toyota’nın açıklamasına göre marka değeri önceki yıla göre yüzde 23 artarak 64,7 milyar dolara ulaştı. Bu başarıyla Toyota, otomotiv şirketleri arasında zirveye yerleşti ve genel sıralamada 18. sıraya yükseldi.

En Yakın Rakibine 11 Milyar Dolarlık Fark

Toyota ile en yakın rakibi arasındaki fark 11,7 milyar dolar olarak belirlendi. Bu fark, Toyota’nın sektördeki gücünü ortaya koyuyor.

Marka Değerini Destekleyen Faktörler

  • Toyota, müşteri güveni ve teknolojik yeniliklerde lider konumda.
  • Brand Finance’ten AAA+ marka gücü derecelendirmesi ve 92,3’lük Marka Gücü Endeksi skoru almıştır.

Toyota, sürdürülebilir mobiliteye ve teknolojik yeniliklere verdiği önemle müşteri sadakatini ve marka değerini artırmıştır. Şirketin bu başarısı, global marka algısında öncü bir konumda olduğunu göstermektedir.

‘Herkes İçin Daha İyi Bir Gelecek’ vizyonunu hayata geçirme hedefi, Toyota’nın yükselişinde önemli bir rol oynamaktadır. Toyota, gelecekte de otomotiv sektöründeki liderliğini sürdürmeyi hedeflemektedir.

Related Posts

Elon Musk, Tesla’ları sıfır faizle satıyor

Tesla kaybettiği satışları geri kazanmak için teklif çılgınlığına başlıyor.

Yapay zeka görsellerine karşı filtreleme dönemi başlıyor

Alternatif arama motoru DuckDuckGo’nun kullanıcıları, artık arama sonuçlarında yapay zeka ile üretilmiş görselleri görmek isteyip istemediklerine kendileri karar verebilecek.

Apple, M5 çipini ilk kez yeni iPad Pro ile tanıtabilir

İlk olarak Macbook modellerinde görmeye alıştığımız Apple’ın yeni çip duyurusunda bu ezber bozulacak gibi duruyor. Yeni nesil M5 çipli iPad Pro’nun Ekim ayında duyurulması bekleniyor.

Yağmur Drone’ları durdurabilir mi? İşin uzmanları anlatıyor

Gökyüzünü fetheden drone teknolojisi, tarımdan arama-kurtarmaya, film çekiminden lojistiğe kadar birçok alanda vazgeçilmez bir araç haline geldi. Ancak yağmurlu havalarda drone uçurmak, hem cihazın güvenliği hem de uçuş performansı açısından ciddi …

Honda’dan radikal karar: Üretim askıya alındı

Japon otomotiv devi Honda, uzun süredir önemli yatırımlar yaptığı hidrojen yakıt hücreli araç teknolojisinden beklenmedik bir kararla geri çekildiğini duyurdu. 6 Temmuz 2025 Cumartesi günü yapılan açıklamaya göre, şirket üretim stratejisini önemli …

YouTube’un Music uygulamasına daha fazla reklam getirildi

Reklam sayısını artırmaya devam eden YouTube, bu sefer de müzik uygulamasındaki reklamların sayısını artırdı.